loading...
راهی بسوی بهشت!
ترانه بازدید : 119 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

 

کودکان‌ موجودات‌ در حال‌ رشدی‌ هستند و براساس‌ این‌ که‌ در سال‌های‌ اولیه‌ زندگی‌ چگونه‌ تربیت‌ شوند و آموزش‌ ببینند، سبک‌ خاص‌ رفتاری‌ پیدا می‌‌ کنند. این‌ سبک‌ رفتاری‌ الگویی‌ تقریباً ثابت‌ و دائمی‌‌ برای‌ آنها به‌ وجود می‌‌آورد، و تعیین‌ کنندهِ نحوه‌ ارتباطات‌ و برخوردهای‌ آنان‌ نیز می‌ ‌باشد. هر خانواده‌ در ارتباط‌ با فرزندان‌ شیوه‌ خاص‌ خود را دارد؛ و این‌ نحوه‌ برخورد، در تلاقی‌ با ساختار ژنتیکی‌ هر فرد، باعث‌ می‌‌ شود که‌ شخصیت‌هایی‌ بسیار متفاوت‌ و متمایز شکل‌ بگیرند.
رشد اجتماعی‌ کودکان‌ یکی‌ از حیطه‌ های‌ رشدی‌ است‌ که‌ دقیقاً به‌ ما نشان‌ می‌ ‌دهد آیا فرزند مطابق‌ با سن‌ تقویمی‌‌ یا شناسنامه ‌ای‌ خود رفتار می‌ ‌کند یا خیر؟ و اگر مطابق‌ با سن‌ شناسنامه‌ ای‌ رفتار نمی‌‌ کند چه‌ دلایلی‌ برای‌ این‌ مسئله‌ وجود دارد و رفتارهای‌ او چگونه‌ شکل‌ گرفته‌ است؟ یکی‌ از سبک‌های‌ غلط‌ رفتاری‌ کودکان، ناتوانی‌ در ایجاد و برقراری‌ رابطه‌ سالم‌ با همسالان‌ است؛ یعنی‌ کودکانی‌ وجود دارند که‌ راه‌های‌ برقراری‌ ارتباط‌ سالم‌ را نمی‌‌ دانند. این‌ گروه‌ از کودکان‌ بعضاً تحت‌ عنوان‌ «کودکان‌ لوس» نامگذاری‌ می‌‌شوند. آن‌ چه‌ در این‌ نوشتار مورد بحث‌ قرار می‌ ‌گیرد عوامل‌ مؤثر در شکل‌ گیری‌ این‌ گونه‌ رفتارهاست.
● چرا کودکان‌ لوس‌ می‌ ‌شوند؟
یکی‌ از دلایل‌ لوس‌ شدن‌ کودکان‌ روش ‌های‌ غیرقابل‌ قبول‌ والدین‌ به‌ لحاظ‌ تربیتی‌ است؛ والدین‌ محبت‌ کنندهِ افراطی‌ که‌ معیارهای‌ تربیتی‌ و روش‌های‌ یادگیری‌ را در نظر نمی‌‌ گیرند و صرفاً با محبت‌های‌ بی‌ حد و حساب‌ مانع‌ اجتماعی ‌شدن‌ رفتارهای‌ کودکان‌ می‌‌ شوند. چنین‌ کودکانی‌ معنای‌ صبر و تحمل‌ را در زندگی‌ نمی‌‌آموزند و انسان‌هایی‌ عجول‌ و شخصیت‌هایی‌ متزلزل‌ بار خواهند آمد.
● آیا می‌ ‌توان‌ کودکان‌ لوس‌ را اصلاح‌ کرد؟
بله؛ چنانچه‌ والدین‌ از روش‌های‌ غیر قابل‌ قبول‌ دست‌ بردارند و در مورد فرزندان‌ خود قوانین‌ تربیتی‌ درستی‌ را اعمال‌ کنند، و به‌ شرط‌ آن‌ که‌ روش‌های‌ جدید ثابت‌ و مستمر باشد، می‌‌ توان‌ امی‌د داشت‌ که‌ این‌ روش‌ها به تدریج‌ مؤثر واقع‌ شوند.
● نقش‌ تشویق‌ و تنبیه‌ در تربیت‌ کودک‌
تشویق‌ و تنبیه‌ دو روش‌ متفاوت‌ تربیتی‌ هستند و بایستی‌ ویژگی‌هایی‌ داشته‌ باشند تا مؤثر واقع‌ شوند. این‌ دو روش‌ چنانچه‌ به‌ موقع‌ و با اصول‌ درست‌ اعمال‌ گردند، می‌ ‌توانند از لوس‌ شدن‌ کودکان‌ جلوگیری‌ کنند. معمولاً کودکان‌ لوس، والدین‌ تسلیم‌ شونده‌ دارند. آنها در مقابل‌ خواسته‌ های‌ کودک‌ فوراً تسلیم‌ می‌‌شوند و هر آن‌ چه‌ که‌ او طلب‌ کند، برایش‌ فراهم‌ می‌‌کنند. در خانواده‌ای‌ که‌ کودک‌ لوس‌ پرورش‌ داده‌ می‌‌شود، اثری‌ از روش‌های‌ تنبیهی‌ مناسب‌ دیده‌ نمی‌ ‌شود. یعنی‌ چنانچه‌ کودک‌ کار اشتباهی‌ مرتکب‌ شود یا این‌ که‌ بخواهد تعیین ‌کننده‌ باشد و به‌ والدین‌ خود دستور دهد یا این‌ که‌ با داد و فریاد و عصبانیت‌ حرف‌ خود را به‌ کرسی‌ بنشاند، در این‌ خانواده‌ هیچ‌ گونه‌ روش‌ مناسبی‌ برای‌ جلوگیری‌ از این‌ رفتارها و جهت ‌دهی‌ به‌ آنها وجود ندارد. این‌ نوع‌ خانواده‌ها از لحاظ‌ روان شناسی به‌ خانواده‌های‌ محبت‌ کنندهِ افراطی آزاد گذارنده‌ معروف اند؛ خانواده‌هایی‌ که‌ بی ‌نهایت‌ توجه، محبت‌ و محافظت‌ در مورد فرزندان‌ خود دارند و در عین‌ حال‌ آنها را برای‌ انجام‌ هرگونه‌ عملی‌ آزاد می‌ ‌گذارند.
این‌ مسئله‌ بسیار اهمی‌ت‌ دارد که‌ می‌زان‌ مقاومت، ایستادگی‌ و انعطاف‌ خود را در برابر فرزندانمان‌ مورد بررسی‌ قرار دهیم. بعضی‌ از والدین‌ پس‌ از مقاومتی‌ کوتاه‌ در مقابل‌ تقاضاهای‌ فرزند، تسلیم‌ می‌‌ شوند و خواسته‌ های‌ کودک‌ را به‌ همان‌ شکلی‌ که‌ او می‌‌ خواهد برآورده‌ می‌‌ کنند. محبت‌ در حد متعادل، توجه‌ به‌ نیازها و برآوردن‌ آن‌ها در حد معقول‌ و داشتن‌ روش‌ های‌ مناسب‌ و علمی‌‌ برای‌ تشویق‌ و تنبیه‌ کودکان‌ از جمله‌ مواردی‌ است‌ که‌ بایستی‌ در خانواده‌ وجود داشته‌ باشد.
● والدینی‌ محبت‌ کننده‌ و در عین‌ حال‌ قاطع‌ باشیم‌
وقتی‌ صحبت‌ از قاطع ‌بودن‌ به‌ می‌ان‌ می‌ ‌آید، برخی‌ از والدین‌ تصور می‌‌کنند که‌ جدی‌ و قاطع‌ بودن‌ به‌ این‌ معناست‌ که‌ مثلاً پرخاشگر هم‌ باشیم‌ و یا این‌ که‌ چنانچه‌ فرزندمان‌ از ما پیروی‌ نکرد، با زور و خشونت‌ مواردی‌ را به‌ او تحمی‌ل‌ کنیم. حال‌ آن‌ که‌ در مقوله‌ های‌ تربیتی، قاطع‌ و جدی‌ بودن‌ به‌ این‌ معناست‌ که‌ از اصولی‌ پیروی‌ کنیم‌ و قوانینی‌ برای‌ فرزندانمان‌ داشته‌ باشیم، به‌ علاوه، اصرار به‌ اجرای‌ آن‌ قوانین‌ در خانواده‌ وجود داشته‌ باشد. ثبات‌ خُلق‌ و ثبات‌ اندیشه‌ و رفتار در والدین‌ ضروری‌ است. چنانچه‌ اصول‌ تربیتی‌ خود را تغییر دهیم‌ و به‌ گفته‌ های‌ خود چندان‌ اعتقادی‌ نداشته‌ باشیم، فرزندان‌ به‌ اصول‌ و قوانین‌ خانواده‌ پایبند نخواهند شد. پس‌ جدی‌ و قاطع‌ بودن‌ به‌ معنای‌ آن‌ است‌ که‌ در اجرای‌ اصول‌ و قوانین‌ خانواده‌ باری‌ به‌ هر جهت‌ رفتار نکنیم.
● همه‌ چیز به‌ موقع‌ و در زمان‌ خود بایستی‌ انجام‌ پذیرد
چنانچه‌ کودکان‌ از قوانین‌ خانواده‌ پیروی‌ نکنند و حتی‌ خلاف‌ آن‌ عمل‌ کنند، برای‌ مثال‌ در جمع‌ فامی‌ل‌ رفتاری‌ از آنها سر بزند که‌ مطابق‌ با موازین‌ تربیتی‌ نباشد، آیا لازم‌ است‌ که‌ مثلاً در جمع‌ مورد تنبیه‌ یا سرزنش‌ قرار گیرند؟ مسلماً نه؛ یادآوری‌ نکات‌ تربیتی‌ و قوانین‌ مورد نظر به‌ کودک‌ بایستی‌ در منزل‌ و به‌ طور خصوصی‌ صورت‌ گیرد. کودکان‌ برای‌ قضاوت‌ دیگران‌ راجع‌ به‌ خودشان‌ اهمی‌ت‌ فراوانی‌ قائلند و چنانچه‌ در حضور دیگران‌ مورد توبیخ‌ قرار گیرند رنجیده‌ خاطر می‌‌ شوند و در پاره‌ای‌ موارد رفتارهای‌ تلافی ‌جویانه‌ از آنها سر خواهد زد. چنانچه‌ حریم‌ خانواده‌ امنیت‌ و اطمی‌نان‌ لازم‌ را برای‌ کودک‌ فراهم‌ کند، او به‌ راحتی‌ می‌ ‌تواند اشتباهات‌ خود را بپذیرد و هر موردی‌ را که‌ به‌ او تذکر داده‌ شود تغییر دهد.
می‌‌ توانیم‌ به‌ جای‌ ناامی‌دکردن‌ مکرر و پی‌ در پی‌ کودکان، آنها را به‌ داشتن‌ رفتارها و اندیشه ‌های‌ خوب‌ و مثبت‌ تشویق‌ کنیم. به‌ علاوه، لازم‌ است‌ از شتابزدگی‌ بپرهیزیم. در واقع‌ بایستی‌ به‌ مراحل رشد کودک دقت‌ داشته‌ باشیم؛ و به‌ این‌ نکته‌ مهم‌ توجه‌ کنیم‌ که‌ آیا کودک‌ برای‌ انتظاری‌ که‌ از او داریم‌ آمادگی‌ لازم‌ را دارد؛ یا خواسته‌ و انتظار ما بالاتر از سن‌ و توان‌ اوست؟ رفتارهای‌ کودکان‌ و همی‌ن‌ طور یادگیری‌ بسیاری‌ از رفتارها به‌ رشد سیستم‌ عصبی‌ - مرکزی‌ مربوط‌ می‌‌شود.
پختگی‌ سیستم‌ عصبی‌- مرکزی‌ بایستی‌ انجام‌ شود تا کودکی‌ قادر باشد صحبت‌ کند، حرکت‌ کند، راه‌ برود، معنای‌ بسیاری‌ از مطالب‌ را درک‌ کند و خود قادر به‌ انجام‌ عمل‌ باشد. پس‌ انتظار پیش‌ از موقع‌ و در واقع‌ انتظارات‌ زودرس‌ از کودکان‌ باعث‌ فشارها و استرس‌های‌ روحی‌ برای‌ آنان‌ می‌‌ شود و چنانچه‌ کودکان‌ نیز با کلام‌ و زبان‌ خود، والدین‌ را از این‌ وضعیت‌ آگاه‌ نکنند، این‌ فشارها به‌ گونه‌ ای‌ دیگر خود را نشان‌ می‌ ‌دهند. مثلاً ممکن‌ است‌ به‌ صورت‌ علائم‌ و نشانه‌های‌ جسمانی‌ یا حرکت‌ها و پرش‌هایی‌ که‌ به‌ تیک عصبی‌ شناخته‌ می‌‌شوند ظاهر گردند.
والدین‌ محبت‌ کنندهِ افراطی‌ که‌ معیارهای‌ تربیتی‌ و روش‌های‌ یادگیری‌ را در نظر نمی‌‌ گیرند و صرفاً با محبت‌های‌ بی‌ حد و حساب‌ مانع‌ اجتماعی ‌شدن‌ رفتارهای‌ کودکان‌ می‌‌ شوند. چنین‌ کودکانی‌ معنای‌ صبر و تحمل‌ را در زندگی‌ نمی‌‌آموزند و انسان‌هایی‌ عجول‌ و شخصیت‌هایی‌ متزلزل‌ بار خواهند آمد. اهمیت‌ و ضرورت‌ دانستن‌ مطالب‌ و نکات‌ مطرح‌ در مورد رشد کودکان‌ آن‌ است‌ که‌ به‌ والدین‌ این‌ شناخت‌ را می‌ دهد که‌ به‌ انتظارات‌ خود نگاه‌ مجددی‌ داشته‌ باشند تا چنانچه‌ انتظارات‌ و خواسته ‌های‌ آنها بیش‌ از حد توان‌ فرزندان‌ است‌ و یا برعکس، خواسته‌هایشان‌ بسیار کمتر از توانمندی‌ کودکان‌ است، رفتارهای‌ خود را اصلاح‌ کنند.
فرصت‌هایی‌ که‌ به‌ کودکان‌ داده‌ می‌ ‌شود تا در جمع‌ همسالان‌ خود قرار بگیرند باعث‌ می‌ ‌شود که‌ ضمن‌ بازی، با هم‌ ارتباط‌ برقرار کنند و بسیاری‌ رفتارهای‌ اجتماعی‌ را از یکدیگر بیاموزند. همکاری، تعاون، اشتراک‌ و نظایر آن‌ از مفاهیمی‌‌ است‌ که‌ می‌‌توان‌ با قرار دادن‌ کودکان‌ در گروه‌ همسن‌ به‌ آنها آموخت.
● نتیجه‌ گیری‌
رفتارهایی‌ که‌ از کودکان‌ سر می‌ ‌زند و در واقع‌ سبک‌ زندگی‌ آنان‌ را نشان‌ می‌ ‌دهد، آموختنی‌ و اکتسابی‌ است. بنابراین‌ آن‌ چه‌ در مورد شخصیت، عادات، تجربیات‌ و یادگیری‌ کودکان‌ مشاهده‌ می‌‌ کنیم، همه‌ نشأت ‌گرفته‌ و تأثیرپذیر از محیط‌ زندگیشان‌ است. روش‌هایی‌ که‌ والدین‌ در قبال‌ فرزندان‌ اعمال‌ می‌‌کنند، از جمله‌ روش‌های‌ تشویقی‌ و تنبیهی، قوانین‌ و مقررات‌ در خانواده، نحوه‌ اجرای‌ قوانین‌ خانواده، انعطاف‌ داشتن، سختگیر، قاطع‌ و یا تسلیم‌ شونده‌ بودن‌ در ساخت‌ فکری‌ کودکان‌ و رفتارهای‌ آنان‌ بسیار مؤثر است.

دکتر سیما فردوسی / همدردی
سایت سیمرغ

ترانه بازدید : 132 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
 
خبرگزاری فارس: قانون باید در مورد معاون رئیس‌جمهور نیز اجرا شود
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کسانی که داعیه عدالت دارند باید عدالت و قانون را چه در مورد معاون رئیس‌جمهور و چه در مورد هر فردی که به بیت‌المال دست‌درازی می‌کند، اجراء کنند.
ترانه بازدید : 55 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
 
خبرگزاری فارس: مجلس در زمینه های اختلافی با دولت به جای اعتراض،قانون گذاری کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به منتخبان ملت خاطرنشان کردند: نباید به اسم استقلال مجلس، درباره هر مسئله ای به دولت معترض شد، مجلس اگر نظر مخالفی دارد می تواند با پرهیز از اینگونه برخوردهای غیرمفید، در آن زمینه، قانون بگذارند.
 
ترانه بازدید : 176 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)






اگه از بی کتابی دارید می میرید.... اگه اسم خون اشام حالتونو بد می کنه... اگه داستانها همه شدن نجات دنیا و همه تکراری هستن.... اگه از قسمتهای عشقی ضعیف رمان فانتزی حالتون به هم می خوره..... اگه دلتون یه اثر تازه و نو می خواد... برایم بمیر رو از دست ندید

اولین بار که مجسمه را در وسط فواره دیده بودمهیچ ایده ای درباره اینکه وینسنت چه بود نداشتم. حالا، زمانی که به زیبایی دو شکلیکه به هم متصل شده اند نگاه میکنم... فرشته ای دوست داشتنی با ان اینده تیره و سختپیش رویش... تمرکز کرده بر روی زنی که بازوهایش را دور او حلقه کرده ... کسی کهخیلی نرم و روشن بود..... نمی توانستم نشانه ها را اشتباه بگیرم....فرشته به نظر مستاصل بود، حتی به نظر ناراحت میرسید، اما همانطور هم به نظر مراقب بود، طوری که انگار مراقبش بود تا نجاتش بدهد ونگذارد در فساد غرق بشود .... و ناگهان اسمی برای وینسنت به ذهنم خطور کرد....فرشته تنها....فرشته منبخونید و اگه ضرر کردید پای من فقط زود قضاوت نکنید، در صورتی که افسردگی دارید خواندن این کتاب به هیچ وجه به شما توصیه نمی شود

فصل 1-12

ترانه بازدید : 61 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
با سلام

با عرض پوزش بابت تأخیر طولانی مدت در ارائه ی فصل به دلیل امتحانات مترجمین عزیز. اینک فصل ششم از خون واقعی که قسمت اول آن را در اختیارتان گذاشته بودیم، هم اکنون برای سهولت شما کاربران عزیز به صورت کامل قابل دریافت است.



فصل ششم-کامل

ترانه بازدید : 99 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
کتاب محفل اسرار جلد2 را هر دوشنبه برایتان می گذاریم ببخشید دیر شد. اگه بتوانیم سریع تر آن را ترجمه کنیم

و اگر تعداد درخواست ها زیاد باشد و مترجم هایمان سریع تر بتوانند این کار را انجام دهند. ما می توانیم در هفته

دو بار فصل های این کتاب را قرار دهیم تا آن زمان هر دوشنبه قرار خواهند گرفت.


باتوجه ترجمه ی این کتاب در این سایت به دست خودمان  می باشد 

توسط twiebook

ترانه بازدید : 78 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
فصل 10-12  برايم بمير را برايتان گذاشتم اميد وارم خوشتون بياد كتاب خيلي خيلي 

قشنگيه من كه خيلي خوشم اومد اميد وارم شما هم خوشتون بياد.

براي دانلود اينجا را كليك كنيد

ترانه بازدید : 70 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
به دلیل مشکلات ایجاد شده برای ترجمه ی فصل 2 این کتاب،طبق برنامه نتونستیم

 این فصل رو به موقع بذاریم!!!

سعی میکنیم فردا یا پس فردا حتما فصل جدید رو براتون بذاریم!!

به احتمال زیاد به دلیل طولانی بودن فصل 2 ، این فصل دو بخشه شود!!!


بازم ببخشید

نویسندگان twiebook


ترانه بازدید : 83 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام به همه بعد از مدتی طولانی من برگشتم .

۱ـ برای دانلود کتاب هایی که لینک غیر مستقیم دارند (4 shared) در قسمت دانلود که یک دکمه ی آبی است کلیک کنید و صفحه ی جدیدی براتون باز میشه . بعد منتظر باشید شماره ی معکوس به پایان برسه و بعد دانلود را فشار دهید و دانلود کنید . لینک های مستقیم هم که روال عادی خودشون رو دارند . مستقیما روی لینک کلیک کرده و دانلود کنید . . رمان برای موبایل روی کامپیوتر اجرا نمیشه . توسط کابل موبایل باید رمان رو بریزید روی گوشی .

2- رمان پرپرواز رو گذاشتم تو آرشیو ماه ها می تونید دنبالش بگردید . برای رمان ادریس شرمنده سی بار گفتم ولی بازم می گم ./ نشر علی اجازه ی این که رمان عاش رو تایپ کنیم نداده . باید رمان های نشر علی رو خریداری کنید . بخت طوبی رو هم فکر کنم گذاشتم .

۳-

ترانه بازدید : 71 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
این هم رمان بی نهایت زیبا از خانم رهنما به نام کند مهر

خلاصه رمان: قرار است سهیل با خواهر زاده دامادشان که یگانه نام دارد ازدواج کند. در شبی که قصد دیدار یگانه را دارد با دختری(نسترن) تصادف کرده و از ترس فرار میکند و بعد عذاب وجدان او را مجبور می کند تا به دنبال سر نخی از نسترن باشد. این در حالی است که یگانه از موضوع تصادف بی خبر است و رفتارهای سرد سهیل باعث ناراحتی های او شده و ...

دانلود رمان نسخه ی جار

پی دی اف رمان

ترانه بازدید : 81 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام بعد از مدت ها یه وقت آزاد پیدا کردم و اومدم . دلم براتون تنگ شده بود . هر رمانی که رمز می خواست و رمزش نبود این رو بزنید www.98ia.com

رمان  رودخانه بی بازگشت از خانوم فریده رهنما

لینک دانلود رمان برای موبایل

ورد رمان رودخانه بی بازگشت

ترانه بازدید : 72 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام سلام . بعد از مدت ها برگشتم با رمان نسرین .

رمان نسرین از خانم نسرین قدیری

خلاصه :

بعد از دیپلم گرفتن نسرین، خواستگاری به اسم ایمر برای او پیدا می شود. نسرین در ابتدا قبول نمی کند، اما بعد از دیدن امیر در جلسه خواستگاری عاشق او می شود و به سرعت می پذیرد. در حالیکه خودش می داند امیر او را دوست ندارد.
آنها با وجود فاصله طبقاتی و اخلاق خاص مادر و خواهران امیر با یکدیگر ازدواج می کنند....
اما هیچ چیز خوب پیش نمی رود...امیر رفتاری سردی در پیش می گیرد و کارهای مشکوکی می کند...تا اینکه نسرین متوجه ونوس می شود که دختر عمو امیر هم هست و که ز شوهرش طلاق گرفته و با امیر ارتباط دارد...

نسرین

پی دی اف رمان

ویرایش شده ی رمان نسرین برای موبایل

ترانه بازدید : 77 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
بفرما این هم بدبختی ما که بی خودی مسدود شدیم . وبلاگ عاشقان رمان هم به باد فنا رفت این نودهشتیا

فعلا صبر کنید اگر فایده ای نداشت با یه وبلاگ و آدرس جدید خدمت می رسیم . بروبچ عاشقان رمان به این راحتی تسلیم نمی شن

ترانه بازدید : 84 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام دوستان بله متوجه شدیم که مسدود شدیم ساعت یازده نیم یا ربع بود که اینطوری شد .

الان هم من همم صهیب هم هیلدا تو شوک و هنگ هستیم . آخه نمی فهمم دلیل مسدود سازی وب  ادبی بدون این که قبلش فیلتر بشه یا اخطار بدن دیگه برای چیه اگر فیلتر می شد بهتر بود لااقل راحت تر مطالب رو به یه وب دیگه منتقل می کردیم .

دوستان از شما تقاضا دارم که شما هم با ما پیگیری کنید که جوابی به ما بدن . به این آدرس برید و نظر بذارید : http://news.blogfa.com/    یا به این آدرس میل بزنید admin@blogfa.com ما به میل شخصی مدیر بلاگفا هم ایمیل زدیم . خدا می دونه که پیگیری می کنه و جوابی بهمون می ده یا نه . تا یه هفته صبر کنید اگر درست نشد . توی همین وبلاگ یا اون یکی وب www.akhbareroman.blogfa.com  و همینطور تو فیس بوک  آدرس جدید رو می ذاریم . و رمان های زیبا تر و بهتر و با نظمی بیشتر رو در آن می ذاریم .

خود آقای شیرازی گفته بودن اگر مطلبی بر خلاف قوانین باشه اول فی.... و بعد اگر توسط نویسندگان وبلاگ پیگیری نشد مسدود میشه ولی دمشون گرم اینها از همون ابتدا زدن مسدود کردن واقعا خسته نباشید . سه سال زحمت به باد رفت . بازم پیگیری می کنیم که اگر مشکلی داشت با ویرایش اون وبلاگ رو از حالت مسدود خارج کنیم .

باور کنید ما از شما بیشتر تو شوک و عصبانیت هستیم . سه سال زحمت به باد فنا رفت . شما فقط میومدید و رمان می خوندید و بهش وابسته شدید ولی ما در کنار شما روز های پر و غم و شادی مون رو سپری کردیم رمان ها رو براتون تایپ کردیم و گذاشتیم . خلاصه شون رو گذاشتیم هک شدیم از کار زندگی و درس زدیم وبلاگ رو درست کردیم . پس ببینید فشار عصبی ما خیلی زیاد تره ولی نگران نباشید بروبچ وبلاگ عاشقان رمان به این راحتی تسلیم نمیشه . این وبلاگ نشد با یه وب جدید و بهتر خدمت می رسیم .

ترانه بازدید : 57 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
بجه ها وبلاگ عاشقان رمان دوباره درست شد . دوباره به جمع دوستانه ی خودمون برگشتیم .

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

منتظر همه ی شما در آنجا هستیم .

17

ترانه بازدید : 57 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام

از تاخیری که داشتم معذرت می خوام

این دفعه رمان یلدا از سری کتابهای مرتضی مودب پور رو آماده کردم که ارزش خوندنش رو داره

http://www.mediafire.com/?oikwmtzjzxj

ممنون از این که بهم سر میزنین

فقط یه گله ازتون دارم

تا حالا لینک هاحدود ۱۰۱بار دانلود شده ولی هیچ کدوم نظر ندادین...

امیدوارم ایندفعه نظر هم بدین

ممنونم...

18

ترانه بازدید : 62 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام

روزتون بخیر

امروز یه رمان عشقی بسیار زیبا به نام الهه شرقی از رویا خسرونجدی رو براتون گذاشتم.

داستانی عاشقانه از عشقی پاک و شرقی...

http://www.mediafire.com/?o2zyw2zlt45

حجمش حدود ۴ مگا هست ولی ارزشش رو داره.

.جعبه دستمال کاغذی فراموش نشود.

نظر هم بدین خوشحال میشم...

بدرود

19

ترانه بازدید : 81 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام

امروز یه داستان واقعی از سال ۱۳۸۳ با عنوان جن ها هر شب مرا می زنند رو براتون آماده کردم

حجم کتاب خیلی خیلی کمه.

حتما" حتما" بخونین و نظر بدین

من که واقعا" تحت تاثیر قرار گرفتم...

http://www.mediafire.com/?2znhz4h2am0

نظر یادتون نره

ترانه بازدید : 62 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام دوستان

اولا" از تاخیری که به خاطر امتحانات خرداد داشتم معذرت می خوام انشاله از ۲۲ خرداد مرتب آپ می کنم

یه درخواستی ازتون داشتم

من یه رمان روی اینترنت پیدا کردم به اسم ترانه ای برای زندگی اما متاسفانه نصفه هست به نظر میاد داستان قشنگی باشه

ممنون می شم اگه داستان کاملش رو دارین بهم کمک کنید...

فعلا" خداحافظ

20

ترانه بازدید : 66 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام

بالاخره امتحانات تموم شد و من اومدم

فعلا" این رمان برزخ اما بهشت از نازی صفوی رو داشته باشید تا بعد

رمان عاشقانه و بسیار زیبایی هست

حتی زیبا تر از دالان بهشت

http://www.mediafire.com/?dz5u5ymyueu

21

ترانه بازدید : 59 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام

این داستان جدید به نام ویرانی

البته خودم نخوندم امیدوارم قشنگ باشه

البته این داستان یکبار به صورت قسمت قسمت توی مجله ی خانواده سبز چاپ شده...

http://www.mediafire.com/?jzmvvznjyiy

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 2,735
  • بازدید کلی : 56,812